Άμεση Εξυπηρέτηση

Άμεση εξυπηρέτηση


Σε περίπτωση ατυχήματος, η υποστήριξη είναι άμεση και συνεχής!

Στην περίπτωση που εμπλακείτε σε ατύχημα, καλέστε αμέσως τη Φροντίδα Ατυχήματος στο τηλ 212 2127999 που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο και περιμένετε στο σημείο του συμβάντος τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη μας, ο οποίος θα αναλάβει επιτόπου τις διαδικασίες καταγραφής και δήλωσης της ζημιάς, φροντίζοντας για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας σε οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε.  Σε διαφορετική περίπτωση η επικοινωνία πρέπει να γίνει εντός 48 ωρών προκειμένου να επιληφθεί η φροντίδα.

Φροντίδα Ατυχήματος

Τηλ. 212 2127999 (24ωρη εξυπηρέτηση)

 Σε περίπτωση που στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας περιλαμβάνεται η κάλυψη myHealth Privilege και θέλετε να τη χρησιμοποιήσετε, καλέστε στο Συντονιστικό Κέντρο στο τηλ: 212. 212.51.51 (24 ωρη εξυπηρέτηση)Το Συντονιστικό Κέντρο παρέχει:

-Ιατρικές Συμβουλές
-Οδηγίες για τη χρήση των παροχών της κάλυψης myHealth Privilege
-Ενημέρωση για το δίκτυο των συμβεβλημένων διαγνωστικών κέντρων

 

  • Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που χρειαστώ οδική βοήθεια;
    • ​Αν έχετε τη συγκεκριμένη κάλυψη, οποιαδήποτε στιγμή παρουσιαστεί ανάγκη μπορείτε να κάνετε χρήση της Οδικής Βοήθειας, καλώντας στο τηλέφωνο 212 2127999 και ενημερώνοντας την Υπηρεσία Οδικής Βοήθειας για το σημείο που βρίσκεται ακινητοποιημένο το όχημά σας, προκειμένου να αναλάβει την επιτόπου επισκευή ή τη μεταφορά του σε συνεργείο επισκευής οχημάτων. Η κάλυψη αυτή περιλαμβάνει και την Ταξιδιωτική Βοήθεια που καλύπτει τα έξοδα διαμονής και επαναπατρισμού των επιβατών του οχήματος, σε περίπτωση που το όχημά σας κλαπεί ή ακινητοποιηθεί.

      Οδική Βοήθεια Τηλ. 212 2127999 (24ωρη εξυπηρέτηση)
  • Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που χρειαστώ συνεργείο;
    • ​Η ασφάλιση του οχήματός σας στην Prime Insurance, μέσω της myDirect, σας προσφέρει πρόσβαση σε ένα από ταμεγαλύτερα δίκτυα συμβεβλημένων συνεργείων. Στην περίπτωση ατυχήματος που καλύπτεται από το ασφαλιστήριό σας, μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιο από τα συμβεβλημένα συνεργεία με την Prime Insurance και να επισκευάσετε το αυτοκίνητό σας εύκολα, γρήγορα και με εγγύηση 12 μηνών για την εργασία και τα ανταλλακτικά, χωρίς να πληρώσετε την επισκευή, παρά μόνο τη συμφωνημένη απαλλαγή, αν υπάρχει, η οποία μπορεί να καταργηθεί ή να μειωθεί στο μισό αναλόγως της κάλυψης. Πολλά από τα συμβεβλημένα συνεργεία προσφέρουν ένα σύνολο πρόσθετων παροχών όπως:

      • Αυτοκίνητο Αντικατάστασης: Παρέχεται δωρεάν σε περίπτωση ζημιάς και μέχρι να επισκευαστεί το όχημά σας. Για την εξασφάλιση της διαθεσιμότητας του αυτοκινήτου αντικατάστασης θα πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση με το συνεργείο.

      • Τεχνικός Έλεγχος: Παρέχεται δωρεάν η δυνατότητα ετήσιου προληπτικού τεχνικού ελέγχου του ασφαλισμένου αυτοκινήτου. Σε περίπτωση που μετά τον έλεγχο προκύψει ανάγκη επισκευής του αυτοκινήτου, τη δαπάνη της επισκευής την αναλαμβάνει ο ιδιοκτήτης του.

      • Κάρτα Καυσαερίων: Παρέχεται δωρεάν η μέτρηση της εκπομπής καυσαερίων και η έκδοση της κάρτας καυσαερίων του ασφαλισμένου αυτοκινήτου. Σε περίπτωση που μετά τη μέτρηση προκύψει ανάγκη επισκευής του αυτοκινήτου, τη δαπάνη της επισκευής την αναλαμβάνει ο ιδιοκτήτης του.

      Για να ενημερωθείτε για το ποια από τα συμβεβλημένα συνεργεία παρέχουν δωρεάν την έκδοση κάρτας καυσαερίων καθώς και για να κάνετε χρήση της συγκεκριμένης παροχής, καλέστε στη γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της myDirect στο 212 2128383.

      • Ειδική Έκπτωση: Παρέχεται για κάθε συντήρηση (service) ή επισκευή του ασφαλισμένου αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένης και της επισκευής ζημιών που δεν καλύπτονται από το ασφαλιστήριο.

      Συμβεβλημένα Συνεργεία Επισκευής Οχημάτων: Τηλ. 212 212 7800 
  • Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση σε περίπτωση θραύσης τζαμιών;
    • Σε περίπτωση ζημιάς, αφού προηγουμένως ενημερώσετε τη myDirect ή τη Prime Insurance στο τηλ 212 212 7800, επικοινωνήστε με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της Prime Insurance, Glassdrive, για την αντικατάσταση των τζαμιών του αυτοκινήτου σας άμεσα και χωρίς χρέωση, εφόσον η ζημιά σας καλύπτεται από το ασφαλιστήριο. Σε ημέρες επίσημων αργιών ή στην περίπτωση κατάστασης ανωτέρας βίας όπου η επισκευή πρέπει να γίνει άμεσα, μπορείτε να αποκαταστήσετε απευθείας τη ζημιά στη Glassdrive και στη συνέχεια να ενημερώσετε τη my Direct ή την Prime Insurance το συντομότερο δυνατό.

      Θραύση Τζαμιών GLASSDRIVE, Τηλ. 211 1054699
  • Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που θέλω να χρησιμοποιήσω την κάλυψη myHealth Privilege;
    • Σε περίπτωση που θέλετε να χρησιμοποιήσετε την κάλυψη myHealth Privilege, εφόσον περιλαμβάνεται στο πρώτο ασφαλιστήριο συμβόλαιο του αυτοκινήτου ή της μοτοσυκλέτας σας, επικοινωνήστε με το Συντονιστικο Κέντρο στο τηλέφωνο 212 212 5151. To Συντονιστικό Κέντρο, που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, θα ενεργοποιήσει τη διαδικασία εξυπηρέτησής σας.
  • Τι είναι ο Φιλικός διακανονισμός;
    • Στην περίπτωση που εμπλακείτε σε ατύχημα, μπορείτε μαζί με τον οδηγό του άλλου οχήματος, να συμπληρώσετε τη Φιλική δήλωση, που είναι το έντυπο του Φιλικού διακανονισμού.

      Οι δύο οδηγοί πρέπει, αφού συμπληρώσουν και υπογράψουν τη φιλική δήλωση, να την παραδόσουν στην ασφαλιστική τους εταιρεία.

      Στην Ελλάδα, η Prime Insurance Ltd είναι μία από τις εταιρείες που συμμετέχει στον Φιλικό Διακανονισμό.