Οι κινήσεις στην οδήγηση που φθείρουν το αυτοκίνητο
Μπορεί να είστε τυπικοί στα σέρβις σας, να κάνετε έλεγχο, να κοιτάτε τα ελαστικά σας αλλά και πάλι ο μηχανικός σας να σας λέει ότι ταλαιπωρείτε το αυτοκίνητό σας. Τι φταίει; Ίσως ο τρόπος που οδηγείτε. Μικρές η μεγάλες καθημερινές κινήσεις και συνήθειες, μπορεί να επιβαρύνουν τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και να περιορίζουν το χρόνο ζωής του. Και ποιες είναι αυτές; Μία είναι το να οδηγεί κανείς με το στροφόμετρο στο… κόκκινο! Ο κινητήρας ωθείται στα όριά του αν οδηγούμε διαρκώς σε πολύ υψηλές στροφές. Αφήστε που αυξάνει και την κατανάλωση. Άλλη κακή συνήθεια; Το να πατά κανείς συνεχώς το πεντάλ του συμπλέκτη ή να αλλάζει νευρικά ταχύτητες ή να… ξεκουράζει το χέρι του πάνω στον επιλογέα. Το κόστος αλλαγής δίσκου – συμπλέκτη είναι μεγάλο και χρειάζεται σύνεση. Η υπερφόρτωση του αυτοκινήτου «ζορίζει» τον κινητήρα, τις αναρτήσεις και τα φρένα. Ακόμα μια λάθος επιλογή είναι το να παρκάρει κανείς «καβαλώντας» πεζοδρόμια , κινδυνεύοντας να… τραυματίσει το αυτοκίνητο ή να το αφήνει πολλές ώρες παρκαρισμένο στον ήλιο οπότε προκαλείται σοβαρή φθορά στα πλαστικά του μέρη.
Ακόμα ένας… κλασικός τρόπος ταλαιπωρίας του αυτοκινήτου είναι να το οδηγεί κανείς σε ακατάλληλα για την κατασκευή του οδοστρώματα. Ένα ΙΧ δεν είναι SUV, για να μπορεί να κινείται διαρκώς σε χωματόδρομους, δρόμους με πέτρες ή αμμώδεις περιοχές. Η οδήγηση σε λάθος μέρος θα φέρει πρόωρη φθορά. Και ακόμα μια συμβουλή κυρίως για τους νεότερους οδηγούς: Οι λεγόμενες κόντρες καταπονούν το αυτοκίνητο. Η αύξηση ταχύτητας από το 0 στο 100 και πάνω σε χρόνο dt βλάπτει το σύνολο κιβωτίου-μετάδοσης, τα ελαστικά, τις αναρτήσεις, αλλά και τα φρένα!