Service αυτοκινήτου vs οικονομική κρίση

Service αυτοκινήτου vs οικονομική κρίση

Οι έρευνες και τα ρεπορτάζ τα τελευταία χρόνια για το σέρβις των αυτοκίνητων είναι… αποκαρδιωτικά. Δυστυχώς η οικονομική κρίση κάνει ολοένα και λιγότερους ιδιοκτήτες να είναι συνεπείς στο σέρβις του αυτοκινήτου τους, με αποτέλεσμα οι κίνδυνοι στους δρόμους να είναι αυξημένοι.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Συλλόγου Ιδιοκτητών Συνεργείων Επισκευής Μηχανών Αυτοκινήτων Αθηνών, Πειραιώς και Περιχώρων (ΣΙΣΕΜΑ), που δημοσιεύτηκαν στον Ημερήσιο Τύπο («Δημοκρατία»), υπάρχουν «κακοσυντηρημένα οχήματα με φθαρμένα ελαστικά και φρένα που υπολειτουργούν, Ι.Χ. που δεν υποβάλλονται στους απαραίτητους τεχνικούς ελέγχους και οδηγοί που δυσκολεύονται να πληρώσουν ακόμα και για μικροζημιές και αναβάλλουν συνεχώς την επίσκεψη στο συνεργείο».

Με βάση όμως το ίδιο ρεπορτάζ, τα πράγματα επιτείνει η αμέλεια, καθώς αν διαρκώς κάποιος αναβάλλει να κάνει τον έλεγχο ή να αντιμετωπίσει μικρότερα προβλήματα, στο τέλος βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα «βουνό», το οποίο είναι δύσκολα διαχειρίσιμο.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Συνεργείων Επισκευής Μηχανών Αυτοκινήτων Αθηνών, Πειραιώς και Περιχώρων (ΣΙΣΕΜΑ), κ. Μόφορης, σε δηλώσεις του, στο πλαίσιο του ίδιου ρεπορτάζ ανέφερε: «Όταν ο έλεγχος γίνεται στα 20.000 χιλιόμετρα, αντί για τα 10.000 που είναι το συνηθισμένο όριο, όταν ένα αυτοκίνητο κυκλοφορεί χωρίς έλεγχο για δυο τρία χρόνια, τα μηχανικά προβλήματα και οι φθορές που ήδη υπάρχουν στο όχημα επιδεινώνονται. Οι περισσότεροι οδηγοί νομίζουν ότι κάνουν οικονομία καθυστερώντας το σέρβις για μερικούς μήνες. Συνήθως, όμως, το αποτέλεσμα είναι να πληρώνουν τα διπλά ή τα τριπλά χρήματα για μια ζημιά που θα μπορούσαν να προλάβουν αν απλώς ήταν συνεπείς στο ραντεβού τους με το συνεργείο». Ιδιαίτερη προσοχή συνιστούν οι ειδικοί στα ελαστικά τα οποία έχουν πεπερασμένο χρόνο ζωής.