Σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος έχει σημασία ποιό συνεργείο θα επιλέξω;
Η αλήθεια είναι ότι αν σας συμβεί ατύχημα, μέσα στην ένταση και το άγχος της στιγμής θα έχετε επιπλέον να σκεφτείτε και κάτι ακόμα: Το πού θα πάτε το αυτοκίνητο για σέρβις. Η απόφαση δεν είναι εύκολη γιατί αν έχετε σοβαρή ζημιά, η επιλογή σας έχει σημασία για την εξέλιξη. Από τη μια, μπορεί να σκεφτεί κανείς να το πάει στο μάστορα ή στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που πηγαίνει συνήθως και έχει αναπτύξει σχέσεις εμπιστοσύνης. Οι λόγοι είναι προφανείς: Αισθάνεστε ασφάλεια και σιγουριά. Από την άλλη όμως, στην περίπτωση που προβλέπεται στο ασφαλιστήριό σας (και αυτό σίγουρα η myDirect το έχει σκεφτεί για σας), μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα συμβεβλημένων συνεργείων και να επισκευάσετε το αυτοκίνητό σας εύκολα, γρήγορα και με εγγύηση 12 μηνών για την εργασία και τα ανταλλακτικά. Και όλα αυτά, χωρίς να πληρώσετε την επισκευή, παρά μόνο τη συμφωνημένη απαλλαγή, αν υπάρχει, η οποία μπορεί να καταργηθεί ή να μειωθεί στο μισό αναλόγως της κάλυψης. Αν απευθυνθείτε σε ένα από αυτά, μπορείτε να έχετε και πρόσθετες παροχές που θα σας διευκολύνουν όπως το αυτοκίνητο αντικατάστασης μέχρι να επισκευαστεί το όχημά σας. Επίσης μπορείτε να εξασφαλίσετε δωρεάν ετήσιο προληπτικό τεχνικό έλεγχο του ασφαλισμένου αυτοκινήτου, ειδική έκπτωση για κάθε συντήρηση (service) ή επισκευή, συμπεριλαμβανομένης και της επισκευής ζημιών που δεν καλύπτονται από το ασφαλιστήριο.