Σε ποια χώρα «ανθεί» η βιομηχανία θωράκισης αυτοκινήτων λόγω της εγκληματικότητας

Σε ποια χώρα «ανθεί» η βιομηχανία θωράκισης αυτοκινήτων λόγω της εγκληματικότητας

«Χρυσές δουλειές» κάνουν στη Βραζιλία οι επαγγελματίες που ασχολούνται με τη θωράκιση αυτοκινήτων, εξαιτίας της αυξημένης εγκληματικότητας.

Η ζήτηση μάλιστα για θωρακισμένα αυτοκίνητα, ανεξαρτήτως μάρκας και μεγέθους, έχει ξεπεράσει αυτή του Μεξικού, όπου η αλεξίσφαιρη θωράκιση των τροχοφόρων είναι διαδεδομένη.

Οι ληστείες, οι επιθέσεις ακόμα και οι απαγωγές σε οδηγούς που βρίσκονται «κολλημένοι» στην κίνηση είναι συνήθη φαινόμενα και οι πλέον ευκατάστατοι πολίτες ζητούν θωρακισμένα μοντέλα, ακόμα και… μικρομεσαία.

Τα μη πολυτελή μοντέλα αυτοκινήτων βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής χωρίς θωράκιση και έτσι πολλοί είναι εκείνοι οι επαγγελματίες που αναλαμβάνουν να το κάνουν εκ των υστέρων.

Αρκετοί είναι και οι τουρίστες που ζητούν μετακίνηση με θωρακισμένα οχήματα για να νιώθουν ασφάλεια. Πολλά ξενοδοχεία, ως εκ τούτου, προχωρούν στην τροποποίηση των βαν για να μεταφέρουν τους πελάτες τους ή ενοικιάζουν τέτοια οχήματα.

Η ενίσχυση του αυτοκινήτου γίνεται με την τοποθέτηση αλεξίσφαιρων τζαμιών και καρβονικών υλικών στο αμάξωμα, ώστε να γίνουν αδιαπέραστα από σφαίρες.

Η θωράκιση καθιστά το αυτοκίνητο ικανό να αντέξει σφαίρες διαμετρήματος 38 ή 44 χιλιοστών.

 Ο τζίρος της συγκεκριμένης δραστηριότητας στη Βραζιλία άγγιξε το 2018 τα 250 εκατ. δολάρια.

Για να γίνουν όλες οι τροποποιήσεις απαιτούνται μία με δύο εβδομάδες και το κόστος κυμαίνεται από 13.000 – 16.000 δολάρια.

Ωστόσο, κατά κοινή ομολογία, η θωράκιση δεν γίνεται πάντα από χέρια επαγγελματιών, αφού το κόστος, για μια χώρα με πολύ χαμηλά εισοδήματα, θεωρείται πολύ υψηλό.

Για την ιστορία, οι περισσότερες θωρακίσεις οχημάτων γίνονται στο Σάο Πάολο, όπου η εγκληματικότητα έχει χτυπήσει «κόκκινο».