Το «Icon της Χιλιετίας» είναι από το χώρο του αυτοκινήτου και είναι το ανθρωπάκι της Michelin.

Το «Icon της Χιλιετίας» είναι από το χώρο του αυτοκινήτου και είναι το ανθρωπάκι της Michelin.

Ως «Icon της Χιλιετίας» βραβεύτηκε το οικείο σχεδόν σε όλους μας ανθρωπάκι της Michelin, που ονομάζεται Bibendum.
Ο Bibendum γεννήθηκε» το 1898 και όλοι μας σίγουρα κάπου τον έχουμε.. συναντήσει. Είτε σε αφίσα σε ένα συνεργείο, είτε σε κάποιο ημερολόγιο, πάντως σίγουρα είναι αναγνωρίσιμος!
Το βραβείο το κέρδισε από το Advertising Week, το διεθνή οργανισμό, με έδρα τις ΗΠΑ, που διοργανώνει συνέδρια για το marketing, το branding και τη διαφήμιση.

Ο Bibendum είναι ένα από τα παλαιότερα εμπορικά σήματα με παγκόσμια εμβέλεια και συναισθηματική επίδραση.

«Βοήθησε» ώστε ο κολοσσός ελαστικών Michelin να αναδειχτεί στην 11η θέση της παγκόσμιας κατάταξης του Reputation Institute, που περιλαμβάνει εταιρείες με την καλύτερη φήμη σε όλον τον κόσμο.

Εδώ και 120 χρόνια, ο Bibendum συμβάλλει στην επιτυχία της Michelin -  παγκόσμιου ηγέτη στα ελαστικά και στους ταξιδιωτικούς οδηγούς -  καθώς, με το αξιαγάπητο παρουσιαστικό του, έχει βοηθήσει να αναπτυχθεί ένας ξεχωριστός δεσμός ανάμεσα στη μάρκα και το καταναλωτικό κοινό.

Για τη Michelin ο Bibendum, που σχεδιάστηκε από τον O'Galop δεν είναι απλά ένα από διαφημιστικό έμβλημα αλλά ένας ζωντανός χαρακτήρας που ενσωματώνει τις δεσμεύσεις και την αποστολή της εταιρείας.