«Δέσε τη ζώνη, συνέχισε να ζεις»: Η πιο πολυσυζητημένη καμπάνια για τη χρήση της ζώνης ασφαλείας έγινε στη Νέα Ζηλανδία

«Δέσε τη ζώνη, συνέχισε να ζεις»: Η πιο πολυσυζητημένη καμπάνια για τη χρήση της ζώνης ασφαλείας έγινε στη Νέα Ζηλανδία

Αντιφατικά σχόλια και ευρύτατο σχολιασμό έχει προκαλέσει μια καμπάνια που έγινε στη Νέα Ζηλανδία για πολλούς μήνες με στόχο τη χρήση ζώνης ασφαλείας στο αυτοκίνητο.

Η καμπάνια πλέον έχει μπει στο μικροσκόπιο των απανταχού επικοινωνιολόγων και αναλύεται για το αν τελικά ήταν αποτελεσματική ως μήνυμα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού.

Η εκστρατεία είχε το σλόγκαν Belt up, live on» που θα μπορούσε να μεταφραστεί ως  «Δέσε τη ζώνη, συνέχισε να ζεις» και σε αυτή παρουσιάστηκαν οι ιστορίες νέων σε ηλικία ανδρών που επιβίωσαν από τροχαία χάρη στη ζώνη ασφαλείας. Τα σημάδια όμως από τα τραύματα ήταν εμφανή και σε κάποιο βαθμό σοκαριστικά, παρότι δεν ήταν παρά μακιγιάζ.
Το μακιγιάζ σώματος είχε γίνει με βάση τις δικές τους μνήμες αλλά και το βίωμα των στενών τους ανθρώπων για το πώς έδειχναν τον πρώτο καιρό μετά το τροχαίο. Έτσι υπήρχαν παντού στα σώματα μώλωπες, αμυχές, τραύματα, πληγές.
Οι φωτογραφίες με τις εικόνες αυτές αναρτήθηκαν σε πολλά σημεία νυχτερινής διασκέδασης και σε πάρκινγκ σε όλη τη χώρα.
Η καμπάνια στόχευε κυρίως τους άνδρες, καθώς στατιστικά στη Νέα Ζηλανδία τα περισσότερα θύματα τροχαίων εξαιτίας της μη χρήσης ζώνης ασφαλείας στο αυτοκίνητο είναι άνδρες 20 - 40 ετών.
Συνολικά στη χώρα αυτοί 100 θάνατοι το χρόνο συνδέονται με τη μη χρήση ζώνης ασφαλείας.